Hem > Träning och Kost > Februari

Februari

Oj, ingen uppdatering i helgen. Vad har hänt?

För det första har jag inte tagit mig tid till att skriva. Fredagen var väl inte speciellt spännande kom hem från jobbet runt 18:00 såg let’s dance med Ida och sen blev det att sova.
På lördagen så hade jag och Ida bokat bord på Carls Kjökken & Bar där vi skulle äta en 8-rätters middag, bilder från middagen och kvällen kan ni se här http://idakulo.wordpress.com/2011/01/30/carls-2011/

Kan ju säga att det var riktigt riktigt gott och jag tror nog att gå ut och äta sådana middagar är något av det bästa jag vet.
Det är svårt att förklara för någon som inte prövat tidigare eller är speciellt intresserad i mat men för mig är det himmelriket. 🙂

Hur gjorde jag med fastan då? Åt sista målet mat på resturangen 23:00 och på söndagen bröt jag fastan 16:00.
Nu har jag iallafall tänkt skruva upp mitt kaloriintag till runt 2000kcal på träningsdagar och sen äter jag väl någonstans mellan 1600 – 2000kcal på vilodagar också.

Näringsintaget igår
2019Kcal
251 Protein
163 Kolhydrater
41g Fett.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar